Dags för skolan igen då.

Ja så idag börjar skolan igen. Mitt sista jullov är slut och min sista termin på gymnasiet börjar. LÄSKIGT! Dock kommer det vara otroligt skönt när man är klar (dvs 19 Maj, I can't wait!) fast jag kommer ha en sjukt jobbig termin. Kommer ha en miljon saker att lämna in + plugga till exams + försöka ha ett liv. Frågan är hur bra de här grejerna kommer gå. Men bara jag klarar mig och får mitt diploma så är jag faktiskt nöjd, får jag högre poäng än så så är det superbra bara. Får helt enkelt tagga. Läskigt..

Idag blir det nog mest skola sen antar jag att jag måste börja med engelskan så jag har nått att lämna in på fredag.

Nu måste jag göra mig klar för skolan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0