Fargo

Alltså. Fargo är en sjukt konstig film, jag fattade typ inget av den (måste se den nån gång till tror jag), kan inte säga att jag tyckte den var speciellt bra egentligen, mest osammanhängade med en liten röd tråd och många random saker. Just nu håller jag på leta massa information och sånt om den för min Oral Commentary i Film. Tydligen har den fått jättebra kritik från typ de flesta kritikerna (kan typ inte hitta nån som sagt nått dåligt om den) och den som blivit mest prisad som huvudkaraktär är polischefen som är gravid.

Håller fast vid min första kommentar att det man minns mest från filmen är att Stormare är blond. Så sjuuukt fult. Onödig fakta om Stormare: han spelar i ett band som heter Blonde from Fargo. Vilket jag tycker är typ jättekul eftersom han spelar med i filmen Fargo och är blond (om ingen redan hade gjort den kopplingen liksom xP)



Ser så sjukt kul ut ^^ Även att på bilden i mitten så är det ingen som riktigt vet vad han har på sig x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0