Find the lady of the light, gone mad with the night

Så var det dags för skola igen. Hur ska man hinna med egentligen? Jag måste plugga! Inte gå i skolan x) känns det som. Aja det får lösa sig på nått vis.

Jag måste plugga som en tok idag med. Fast jag SKA se Handbollen också, så är det bara. Finns ingen som helst tvekan om saken. Hoppas bara på att det kommer gå bra eftersom Kim inte spelar :(

Alla borde förresten lyssna på Poets in the Fall! Så awesome :D

Men nu läre jag göra mig klar för skolan.

Puss

Män som pinkar på toaringen, måste vara dåliga älskare. Tänk själv: Full belysning, ett hål som är större än 2 decimeter - och ändå missa.

hahaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0