First day - Check!

Så har jag första skoldan på sista terminen avklarad. Den var helt okej, kul att träffa alla igen. Lektionerna var inte lika spännande dock. Svenskan började lungt, sen hade vi matte och engelska. Rätt lugn dag ändå. Måste försöka ta tag i engelskan som ska in på fredag dock. Just nu känner jag mig rätt trött så får se hur pass mycket jag får gjort idag.

Fick även veta att jag får ett nytt schema från och med nästa vecka och det är helt okej för mig. Inte för att det gamla var dåligt men det här är ännu bättre.

Mån: 11.50 - 16.00
Tis: 10.00 - 15.05
Ons: 09.00 - 15.00
Tors: 08.00- 12.05
Fre: 08.00 - 11.55

Helt okej för mig. Det är nästan samma som förra terminen förutom att nu slutar jag 12 på torsdagar istället för 15 ^^. Gör mig absolut ingenting alls. Känns bra måste jag säga. Like.

Nu ska jag antigen ta och vila lite eller så ska jag göra engelska. Hrmhrm, undra vilket det blir? (A)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0