Fredag...

Blir dålig uppdatering när älskling är här, vill inte direkt sitta vid datorn när han faktsikt är här och man får träffa honom. Men nu har han lämnat mig för den här gången :'(, får se när vi lyckas få tid att träffas igen, nu när skolan och allt börjar. Distansförhållande är inte det roligaste jag vet...

Onsdagskvällen var awesome iallafall. Massooor av folk jag kände/visste vilka det var osv. Blev en massa massa dansa så jag fick ont i knäna. Hade riktigt kul iaf. Bra folk, bra musik, allmänt kul helt enkelt.

Igår var den en allmänt bara ligga och dega dag. Gjorde ingenting alls typ. Kollade på film, åt rester, myste med älskling och bara allmänt var.

Idag hann jag knappt vakna och kliva upp innan älskling åkte till Dalarna :'(. Så resten av lovet blir utan älskling som sagt.. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kommer nog mest sitta och glo på serier och ha tråkigt för mig själv. Nån som vill joina så hör av er.

Resten av helgen kommer nog vara ungefär likadan. Dvs tråkig.

Aja.. nu ska jag väl glo på de 3 sista avsnitten av Las Vegas innan jag måste leta en ny serie.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0