GAAH!

För det första så älskar jag väderskiftningarna vi har haft idag. Började med ca -8 och klart, fint väder. Runt 13-tiden blev det molningt, snöade och typ runt 0gradigt. Strax efter 15 när vi hade slutat så regnade det och var plusgrader. Whats up med vädret alltsåå? Har ju ändrat sig varannan dag senaste veckan. Kan det ta och bestämma sig eller?

För det andra är jag fett trött på skolan redan. Jag har knappt börjat och har redan 4 deadlines på knappt två veckor. WL2 ska in den 28/1, Written Task 1&2 ska in den 31/1, Historical Investigation ska in den 4/2, och tydligen ska jag göra min Oral i film nästa vecka! >.< LESS JAG BLIR! Kan nån bara skjuta mig på en gång så jag slipper? -.-'' Blä.

Idag måste jag plugga film iaf, och sen får vi se om jag kanske kanske kan lyckas få lite WL2 gjort. Håll tummarna för mig, önska mig lycka till, sparka mig i röven så jag gör nått, hota mig, ge mig "morötter". Ja, you get the picture.

Dags att ta tag i lite då.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0