Helgen :)

Har haft en rätt bra helg so far. I fredags efter skolan åkte jag och Eve till Uppsala för att fira Chris som fyller år till veckan. Hade en nice kväll med trevligt folk. Lite småsaker man blev irriterad på bara.
Lördagen spenderades också i Uppsala, mest med att bara vara lat och ta det lugnt. Framåt kvällen åkte jag och Eve tillbaka till Bollnäs. Väl hemma så lade man sig i sängen direkt.

Idag ska jag plugga Written Task 1 & 2 som ska in imorrn kväll. Men dagen kommer även spenderas med Handbollsfinaler :) Sverige - Spanien om 3/4 plats och Frankrike - Danmark om 1/2 plats. Kommer bli riktigt spännande!

Btw, så har jag och Olof 13 månader idag :) <3

Men nu läre jag ta tag i att plugga.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0