How do you break a heart of gold?

Tråkig kväll ur de flesta perspektivet. Handbollen gick inte bra alls, både Kim Andersson och Oscar Carlén är skadade så nu ser det inte bra ut för svenska landslaget enligt mig. Men dom kämpade bra idag ändå och dom kommer säkert kämpa ännu bättre mot Frankrike i semifinalen på fredag (som jag kommer missa....).

Annars har jag bara gjort lite plugg, provat på att göra lite annan mat än vanligt (vilket blev helt okej måste jag säga, tack Eve för tipset!) och haft dåligt samvete för att jag inte har pluggat lika mycket som jag borde. Menmen jag MÅSTE plugga imorrn så det kommer väl bli som det blir. Antar att allt får gå som det går just nu. Orkar inte engagera mig... Har mycket att göra, men måste ju orka leva också.

Men nu MÅSTE jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorrn. Usch, vill inte.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0