I Uppsala :)

Nu är jag i Uppsala! Har längtat rätt mycket faktiskt. Ikväll väntar mysmiddag med Olof, Nathers, Marco och Chris. Sen blir det säkert nån film eller nått senare också :)
Imorrn ska jag sooooova och ta det lugnt, för älskling måste plugga och har en tenta. Men efter tentan får vi se vad som hittas på. Om det blir stan, hemma, äta ute/inne (hihi) eller så :) Märks väl.

Facebook är just nu  helt galet segt och jag vet inte varför. Men jobbiiiiiigt äre. Tar typ hundra år att ladda upp nått. Nu ska jag spela lite FB-spel (om nu FB tillåter mig) och vänta på maten medans älskling är duktig och pluggar :) Senare ska jag prova spela Alan Wake också! (typ jag som tvingade Olof att köpa det så måste ju prova iaf ;P)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0