In the heat of the night

Ja vad ska man säga om dagen egentligen? Sjukt lång och än är det rätt mycket kvar på den. Trött som ett as är jag också. Men vad annat kan man bli när man först inte kan somna, sen vaknar 2-3 gånger och tror att det är dags att kliva upp, för att sedan måsta masa sig upp vid halv 7. Inte kul. Men värt eftersom jag fick sova en natt till med älskling <3 även om han var helt borta imorse när jag försökte säga hejdå :P

Åkte tåg i 2 timmar, kom hem, duschade, gick till skolan. Spenderade hela dan i skolan, men är osäker på om jag faktiskt fick nånting gjort? Just nu känns det nästan (bara nästan) mer värt att skolka en dag eller så för att plugga istället för att sitta i skolan och knappt orka plugga när man kommer hem..

Och just idag måste jag plugga, plugga och plugga lite till. Har så otroligt mycket att göra så jag förstår inte. Ska bli spännande och se hur bra det går med allt. Inte bra alls antar jag, speciellt inte filmen. Den kan ta sig nånstans.

Men nu ska jag göra mat innan jag ska på ICA och sen plugga järnet. Är ju ingen handboll ikväll så läre ju passa på.

Påtal om handboll så var det en GRYM handbollskväll igår. Helt underbar match mellan Sverige - Kroatien som Sverige vann, galet spännande och jämt vare. Sen vare Danmark - Argentina, såg inte matchen men visste att om Danmark vann så skulle Sverige vara säkrad en Semifinal-plats. Och tametusan om inte Danmark vann också :D:D (ganska väntat egentligen men ändå) :D:D Så nu är Sverige i Semifinal. Imorrn väntar Danmark och det kommer också bli en grymt spännande match tror jag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0