Just dance. Gonna be okay. Da-doo-doo-doo

Jag är helt galet sugen på att dansa just nu. Fast inte att gå ut och dansa utan bara dansa till typ Just Dance 2. Blev helt förälskad i spelet. Var så himla kul att bara hoppa runt, flaxa med armarna, försöka göra rätt moves. Så himla kul och bra träning med för den delen ^^. Skulle inte tacka nej om nån gav mig det typ nu direkt så jag fick nått att göra. Fanns en del riktigt roliga låtar också :) Mina favoriter från gårdagens spel i Uppsala är Rasputin och Hot Stuff. Dom var riktigt, riktigt roliga att dansa x) Gaah känner mig som en tönt. Men jag är supersuuuugen på att spela ju.

Det är dessutom rätt kul bara att titta på den figur som visar dansen utan fel. Rysken i Rasputin-låten är lika kul varje gång (har kollat på youtube x antal gånger nu, hahahaha, tönt-My här!)

Men här får ni se iaf :) (ni kanske inte tycker att det är lika kul som jag tycker, men när du väl har provat dansa med i låten är det ASKUL!) Dessutom är låten rätt nice ^^

Puss


Kommentarer
Postat av: Nathers

Haha, jag dansade den idag och det slutade med att jag slog Marco i skallen med kontrollen, och han satt på en stol vid dörren. xD Han fick den rätt i ögonbrynet. Efter det var jag vääldigt försiktig med var jag hade mina armar.

2011-01-17 @ 22:07:07
Postat av: My Wallin

Haha men Nathers då xD Inte slåss heller ;D haha ja ni skulle ha lite större yta att dansa på ^^

2011-01-18 @ 09:18:16
URL: http://myywa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0