Loov.

Så skönt det är att ha lov. Fast jag borde göra en del läxor egentligen. Men sånt får helt enkelt vänta för jag orkar inte engagera mig just nu. Jag har lov, så allt annat får vänta.

Idag har jag inte gjort mycket. Mest klivit upp, ätit frukost och sen suttit vid datorn. Men snart ska jag och Olof ner på stan för att gå på apoteket och hämta ut lite piller jag fick utskrivet igår så jag kan sova om jag har ont på kvällen. Sen ska vi även handla mat, middag idag blir nog carbonara som det ser ut ^^ Mums!

Jag har även fått en tid hos en kiropraktor imorrn, vilket känns bra då det kanske äntligen händer nått med min jävla nacke. Får verkligen verkligen hoppas att det kommer hjälpa.

Men nu ska jag försöka få Olof att släppa datorn och följa med mig på stan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså jag hoppas verkligen det blir nån ordning på din nacke! Men om det är som den där läkaren sa så kanske det går att lösas snart? Jag håller tummarna iaf :) <3

2011-01-03 @ 19:39:08
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: malin

hej, jag har startat en tävling på min blogg, dagens blogg, du behöver bara komentera så är du med .

skulle vara kul om du var med, kram.

2011-01-03 @ 20:13:27
URL: http://annamaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0