Lördag i Uppsala ^^

Har inte gjort så mycket idag. Hittills iallafall.
Låg och drog mig i sängen till typ 11 medans älskling var duktig och pluggade (när han inte kom och skulle "brotta ner" mig, fast jag redan låg ner xP). Klev upp, åt frukost, tittade på lite Crossing Jordan, kikade på när älskling spelade Alan Wake. Jag började spela men jag har så svårt att styra gubben med en spak och kameran med en annan. Så han fick spela och jag tittar på, det är sjuuuuukligt spännande måste jag säga :D

Nu sitter älskling och skriver tenta, hoppas på att han kom dit i tid då det krånglade med bussarna :P Jag har precis tagit en dusch och nu ska jag kika på lite mer Crossing Jordan :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0