Mat <3 <3 <3

Jag älskar mat. Jag tycker inte om att laga den tyvärr, vilket är lite dumt när man bor själv men sånt är livet. Däremot älskar jag att äta mat. Om nån undra menar jag ^^

Just nu tror jag att jag lider av nånting för jag äter hela tiden. HELA TIDEN. Även om jag inte är hungrig. Igår efter att jag hade ätit middag, så åt jag fika hos Hanna, sen när jag kom hem åt jag först en mikropzza och efter det två mackor. Nu sitter jag och äter macka igen, trots att jag ätit middag för inte allt för länge sen. Och dagarna innan har jag också bara tryckt i mig massa saker, minns bara inte vad. Crazy. Kommer bli tjock om jag fortsätter såhär.

Nu blev jag sugen på glass. Kanske tar mig en promenad till ICA? (A)

Puss

Kommentarer
Postat av: D-Man

Du då lider jag nog av samma sak:p Åt igår bacon med pasta vid typ 19. Sen vid 22 så blev jag så sugen på min köttfärssås jag hade i kylen så jag åt igen xD

2011-01-10 @ 21:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0