Mmh.

Har googlat en massa om Fargo nu så det får räcka till imorrn nu. Ska ta tag lite i WL2 nu tänkte jag, sen slå igång tvn vid 20.00 då det är Handboll: Sverige - Argentina (om jag minns rätt). Lite skönt med en paus ibland. Hade nyss en mat/muffins paus med senaste Greys avsnittet. Spännande värre vare! Ge mig nästa direkt liksom!

Nu har jag ont i magen av muffinsen, är less på saker och trött på att bli besviken på saker jag önskar inte skulle hända men som har en tendens att hända ändå. Varför kan inte allt bara vara lätt för? Ge mig sommar, ge mig tid utan oroskänslan och ge mig en dag utan massa stresskänslor. Nån får dessutom gärna på nått vis bara ta bort alla känslor jag har inom mig. Dom är för tids/energikrävande. Ibland önskar jag inte att jag var så jävla lättberörd, så jävla lätt ledsen, så jävla lätt allt. Jag vet att vissa saker måste man acceptera även om man innerst inne inte vill det. Jag hatar det. Önskar verkligen jag kunde trolla bort saker ibland. Ibland vet jag inte ens varför jag reagerar på saker. Jag är nog mer osäker på saker än jag vill erkänna. Jag kanske ljuger för mig själv större delen av tiden. Vad vet jag?


How do you know?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0