Morning

Gosh vad jag känner mig trött. Kom hem vid typ 11 igår från Tranan. Hade riktigt trevligt måste jag säga :) Jag och Rebecca lyckades få DJn att spela Hot Stuff av Donna Summer innan vi gick, riktigt episkt när han började spela det ^^ Gryyyymt vare :) vi körde lite awesome dancemoves x)

Pratade i telefon med Olof ett tag när jag kom hem, sen kunde jag inte somna. Så låg vaken och tänkte på både det ena och det andra tills jag somnade. Sen sov jag rätt dåligt inatt också. Menmen, inget att göra nått åt.

Idag har jag bara två lektioner, slutar med andra ord kl 12 :) Dubbeltimme i både film och biologi. En av veckans jobbigaste lektioner (biologin alltså) men jag slutar iaf efter den. Helt okej ändå.

Nu måste jag göra mig klar för skolan.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0