Nyårshelgen

Så var även nyårshelgen slut och det är 2011. Helt galet! Så mycket som händer det här året ju. Jag ska göra mina exams, ta studenten, vänta på mina betyg, söka universitetsutbildning, flytta till Uppsala (om saker går som planerat). Massa viktiga beslut man måste ta också, vad man ska söka, göra osv. Får hoppas på ett bra år iaf :)

Nyårsafton spenderades i Forsa med awesome folk, det var riktigt trevligt :) Tyvärr skulle ju min nacke inte samarbeta som vanligt när det är nått kul pågång, så jag gick runt med bultande nack/huvudvärk större delen av kvällen. Men i övrigt var det mesta rätt kul :)

Nyårsdagen var också helt okej. Klev upp, åt lite frukost, pratade med lite folk som var kvar i Forsa tills jag och älskling åkte till Järvsö för att äta middag hos mamma. Där fick jag såklart ont i nacken igen och fick därför gå och lägga mig tidigt som fan för att jag inte klarade av att vara uppe.

Imorse vaknade jag av sprängade värk och kunde inte sova mer (hade även vaknat en del gånger på natten och knappt kunnat somna om) utan låg bara och vred mig, grät och hade ont så jag väckte älskling som bestämde att vi måsta åka in på akuten. Sagt och gjort så åkte jag, Olof och Lars till akuten i Ljusdal där jag fick träffa en läkare som sa typ det första han sa att värktabletter aldrig kommer kunna hjälpa mig med mitt problem. Känns ju bra. Tydligen är jag överrörlig och då är det nån led(?) i nacken/ryggen som hamnar fel och låser sig så musklerna spänner sig mer och mer så det gör ont. Får hoppas han har rätt för då vet jag iallafall vad det är. Och jag ska försöka få tid hos en kiropraktor eller naprapat. Får hoppas på att det blir bättre när jag varit där.

Olof och jag kom hem till Bollnäs runt 17 och åt pizza. Nu sitter jag ensam för han gick till sin bror för att spela smash. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Får väl dega vid datorn eller nått..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart :)

2011-01-02 @ 19:51:18
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0