Onsdagskul.

Hade sovmorgon imorse, ingen engelska = skönt! sen hade jag historia, vilket jag bara behöva vara med på i ca 20-30 minuter innan jag blev ledig från historian i typ 3 veckor framåt (niiiiiice). Ibland är det skönt att vara SL och inte HL :)
Hade även svenska och film idag. Ska göra min filmoral på torsdag (alltså nästa vecka) känns inte alls bra. Krånglig film, fattar knappt the basic story liksom. Måste se den nån gång till. Ska därför sätta mig och titta på den nu, samt att jag ska se den i helgen också hade jag tänkt. Att jag ska lyckas prata i 13-15 minuter och faktiskt få ihop nått vettigt känns inte troligt just nu. Men det löser sig antar jag.

Ikväll ska jag på tranan och äta middag med lite folk. Blir trevligt och en skön paus från allt plugg. Kommer vara sjukt hungrig då iaf, är liksom hungrig nu och vi ska inte dit förrän vid 20. Baah.

Aja nu måste jag sätta mig för att kolla på film och ta ett mellanmål.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0