Sista dan på lovet :(

Imorgon kl 11.25 slutar mitt jullov. Sjukt tråkigt. Har haft ett jättebra och mysigt lov. Förutom vissa smågrejer som nacken, småbråk och sånt men lite skit får man väl ta :P Har ju varit helt underbart större delen av lovet. Bästa har varit att få ha älskling här en massa. Saknar att kunna träffa honom när jag vill :( Distans suger. Längtar (och hoppas sjukt mycket) på att jag kan ta mig till Uppsala till hösten. Men även för att plugga, hoppas ju rätt mycket på att komma in på Universitet också :)

Idag har jag varit till kiropraktorn, vilket var sjukt skönt. Blir alldeles trött i huvudet men det äre värt för jag känner mig rätt mycket lättare/mindre stel efteråt. Skönt. Lätt värt.
När jag sen kom hem blidde det läsa svenskaboken och den är sjukt tråkig. Novellen jag läser nu är typ aslång, asdryg och blööö. Sen har jag ändå två svenska noveller kvar och en engelska novell. Men sen tänker inte jag göra mer idag. Trött i huvudet av att ha läst typ 80% av en novell.. inte bra.

Men nu måste jag läsa vidare antar jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0