Sista söndag på lovet...

På tisdag börjar skolan igen. Usch jag är inte taggad alls. Tack och lov så börjar jag inte förrän 11.25 iaf. Men jag är ändå otaggad. När terminen börjar innebär det att tiden kommer gå så fort att snart är det Maj och Exams. USCH vad otaggad jag är >.< Har iaf idag och imorrn kvar på lovet.

Idag ska jag ta det mest lugnt (surprise, som om att jag gjort nått annat senaste tiden), men ska försöka orka ta mig till ICA och handla mat och så. Plus att jag och Hanna ska försöka hinna se på film :) Iaf nått annorlunda mot för vad jag gjort i helgen.

Imorrn ska jag till Kiropraktorn igen, ska bli nice. Sen blir det nog en försöka-ta-tag-i-läxor-dag imorrn också. Om jag orkar. Jag borde.

Men nu ska jag ta mig en dusch.

Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

hell yeah att det är grey's! ;D

2011-01-09 @ 15:24:18
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0