Söndag.

Igår efter att Olof hade gjort sin tenta (han var klar typ 18.30, han satt i 4½timme!) så bestämde vi att vi skulle äta på China Garden :) Deras buffé is to die for ungefär. Jag åt huuuuuur mycket som helst + massa efterätt och en halv karaff vin. Var jättemysigt att äta där med Olof och maten är ju som sagt underbar. När vi kom hem vid typ 21-tiden så var båda två i typ buffékoma x) Vi la oss bara i sängen och dog. Eller ja, Olof spelade Alan Wake (vilket är superspännande att titta på, värsta storyn) och jag tittade på tills jag somnade. Sen väckte Olof mig och fick mig att lägga mig ordentligt för natten xP helt galet trött tjej var jag då.

Idag har jag och Olof inte gjort typ nånting annat än spelat Alan Wake. Jo vi gick till ICA för en stund sen och nu håller han på göra mat (eller ja, han sa det men nu sitter han och spelar smash av nån anledning?) Blir garanterat en lugn kväll för mig ikväll, ska upp tiiiiidigt imorrn. Mitt tåg till Bollnäs går 08.05.... Men en extra natt hos älskling är alltid lika mysigt :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0