Thursday.

Gosh vad trött jag har varit i skolan idag. Har gäpat typ större delen av tiden. Fick dock sluta tidigt idag (12) eftersom vi hade ett hål mellan biologin och svenska, och eftersom våran svenskalärare är bäst så fick vi ha fritt jobb på svenska (dvs alla går hem) :D För övrigt HATAR jag att ha biologi i 2 timmar. 1 timme är för mycket. Jag har två lektioner som jag verkligen inte orkar med i veckan (de andra kan man stå ut) men 2 timmar biologi före lunch på torsdagar och 2 timmar engelska på fredag morgon är för mycket. Man orkar inte med. Man sitter typ och döööööööööööööööööööör av uttråkning, hunger, kaos i huvudet osv.. Inte kuul alls.

Idag tror jag att jag ska ta det mest lugnt. Ska typ ligga på soffan, vara tjock, se på Crossing Jordan, KANSKE kika på engelskan, kolla på handboll kl 20.00 (HANDBOLLS VM BÖRJAR JU :D) och allmänt bara dega tror jag. Skönt.

Nu ska jag inleda min tjockdag med Jordan ^^

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0