You self destructive, Little girl.

Jag har tråkigt. Sjukt tråkigt faktiskt. Kolla på serier blir långtråkigt efter ett tag. Eller, det är tråkigt om man inte har en serie man är helt inne i. Vilket jag inte har nu, så det är tråkigt. Får leta lite efter nån bra eller som jag velat se.

Just nu sitter jag bara och stör mig på att en av skådespelarna i Smallville (endast två avsnitt dock, men ändå) är tvilling med den som spelar Jimmy Olsen senare i serien. Dvs dom ser likadana ut (duuh dom är tvillingar liksom). Otroligt irriterande. Blir ju som att det är samma person som spelar två roller.

Jag har en kväll där jag stör mig på sjukt mycket småsaker och andra saker. Får se vad jag hittar på. Kanske lägger mig och bara sover bort resten av helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0