Sorry I waited for the rain

Blev uppe rätt länge igår ändå. Tittade på A Cinderella Story, den filmen får mig alltid att må bättre och bli lite gladare inombords. Undra hur många gånger jag sett den egentligen? Vill nog inte veta faktiskt. Hur som helst så älskar jag den även om den kan anses som barnslig, tjejig osv. Jag gillar den skarpt. Plus att Chad Michael Murray är ju inte direkt ful. Underbar film helt enkelt.
Efter att jag sett den kollade jag på 3 avsnitt av Crossing Jordan vilket nu kommer bli den nya serien jag tänker titta på (har alltid tänkt att jag ska se igenom den nån gång, så varför inte nu liksom?). Den är faktiskt riktigt bra. Har nån liten knäpp på serier med läkare och sjukhus (visst Crossing Jordan är ingen riktig sjukhus-serie, men hon är rättsläkare och hon löser massa mord = I like).

Idag har jag hittills bara latat mig i sängen, ätit frukost och kollat på ett avsnitt till av Crossing Jordan. Vad jag ska göra idag har jag ingen aning om. Antagligen kommer jag bara sitta och glo på en skärm och se på serier då jag inte har lust att göra läxor eller så. Men om nån vill prata/träffas, hör av er.

Nu ska jag, överraskande nog, titta på nästa avsnitt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0