You spin my head right round, right round

Jösses vad tiden går fort tycker jag. Känns som det alldeles nyss var nyår och jullov. Och hur jag har hunnit med allt jag faktiskt har hunnit med. Faktiskt rätt otroligt. Och jag har på nått sätt lyckats med att ha ett socialt liv. Frågan är hur jag har gjort det? Känner mig lite stolt över mig själv faktiskt :)

Idag har känts som en otroligt produktiv dag faktiskt. Har blivit klar med Written Task 1 och 2, har blivit klar med Historical Investigation och gjort min Viva Voce (stava?) på Extended så nu är den helt ute ur världen. Så skönt! :)

Resten av kvällen kommer vara bara lugn, med loka och tv :) Just nu är jag på rätt bra humör och hoppas på att det håller i sig. Var på så sjuuukt dåligt humör efter biologin (vilket jag oftast är efter biologin) men nu är det mycket bättre :D Önskar bara jag hade nån här hemma att dela min glädje med just nu.. Tråkigt att bo ensam ibland.

Puss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0