2 days

Nu är det två dagar kvar. 2 DAGAR! Betygen kommer och avgör en hel del av min framtid. Läskigt.
Aja, i helgen har jag varit i Delsbo hos min kusin och varit barnvakt åt 3 busiga kusinbarn.
Har varit kul iallafall :)
Igår kväll när jag kom hem till Vålsjö kom även älskling hit och umgicks lite med mig! :D <3
Fast han åkte till Bollnäs igen imorse eftersom han måste jobba.. :(
Men på onsdag får jag troligen träffa han igen ^^ <3
Idag blir nog en väldigt lugn dag.
Ska sitta hemma i Järvsö och bara vara hundvakt.
Vill nån kika förbi är det bara att komma :)
Blir väl mest kolla på tv/serie för mig eftersom jag inte har så mycket annat att göra :P
Men nu ska jag ta mig lite frukost :)
Puss
Baby<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0