5 days

Om 5 dagar kommer domen.
Dvs mina betyg kommer.
6/7 kl 14.45.
Läskigt som fan.
Typ hela min klass kommer ju sitta klistrad framför datorn, tillsammans med resten av världens IB:are.
Creeeeeepy.
Jag kommer vara så sjuuuuuukt nervös. 
HUR ska jag våga kolla på mina betyg? Jag har ju ingen aning alls om vad dom ligger på :S
Tänk om jag blir jättebesviken? Tänk om dom här senaste 2 åren har varit total waste of time?
Det visar sig antar jag. Men det känns jäääävligt läskigt.

Hur som helst. Idag har jag inte gjort ett skit. Eller ja, lite men inte mycket.
Blev hämtad i Bollnäs av Lars idag vid 10.30 och sen har jag inte gjort mycket mer än suttit och glott på Förhäxad.
Var in på Ljusdal med mamma och Lars en sväng och handlade, samt var på synundersökning för glasögon.
Var några år sedan jag gjorde det så. Men min syn hade inte blivit nå sämre :D Eller ja, lite mer brytningsfel men närsyntheten har hållt sig lika :)
Så nu har jag även beställt nya glasögon :)
Mamma hade vunnit gratis glasögon på Lensway, för typ 3:e (?) gången, så den här gången fick jag dom :D
Men nu ska jag nog dra mig mot sängen och se lite mer förhäxat innan jag ska sova så jag är lite utvilad för helgen.
Resten av helgen kommer nämlige spenderas i Delsbo för att vara barnvakt åt mina kusinbarn och tjäna lite cash ^^
PUSS på folk :)
Underskattad serie ^^ Eller så är jag bara världens största serienörd ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

ne förhäxad är skitbra :)

2011-07-02 @ 10:09:12
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: D-man

äsch klart det kommer gå bra^^ lr ja alltså gått bra^^ var positiv.

Och ja förhäxad är en asuum serie. Har nog sett minst 90procent av alla avsnitt^^

2011-07-02 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0