Change of plan(e)s

Blev lite ändrade planer idag.
Ingen sitta hemma och slöa dag utan jag åkte tillbaka till Delsbo och var lite mer barnvakt trots min onda nacke.
Och det gick faktiskt riktigt bra :)
Ungarna är lätthanterliga ändå ^^ Plus att dom gillar mig ;)
Så kom hem för ungefär en halvtimme sen efter allt busande (läs:tv-tittande)med ungarna :)
Lite mer cash i fickan (Y)
Nu ska jag kika på lite förhäxad (var ju flera dagar sen jag kollade! Typ sen i onsdags!) innan jag ska sova :)
Imorrn är det körskolan sen Bollnäs som gäller :)
Ska försöka få med mig datorn till Bollnäs iaf eftersom jag antagligen blir där ett par dagar så jag kan uppdatera lite, samt kolla på förhäxad såklart ;)
Men nattinatti!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0