Friday, friday.

Hmm, nu var det nån dag sen igen.
Har ju inte sådär speciellt mycket intressant att skriva om egentligen.
Mina dagar är rätt tråkiga och enformiga.
Kliva upp, åka till Ljusdal, köra bil, göra teori, åka till Bollnäs, vänta på att älskling ska komma hem.
Så har min vecka sett ut.
Men idag har jag inte gjort nånting istället.
Legat i sängen till typ 12.45 och läst :)
Läste ut första True Blood boken.
Kände att jag inte hade så mycket att för mig xP
Nu ska jag vänta på att Brian blir klar, borsta tänderna och sen gå ner på stan och leta nån födelsedagspresent till min låtsaspappa.
Olof och jag åker till Järvsö i helgen iallafall och imorrn ska jag hämta en klocka som jag lagt undan ^^
Blå såklart ;) Mohahaha, hade nån väntat sig nått annat????
Nä nu ska jag ta mig i kragen och leva lite istället för att sitta/ligga på den här sängen dygnet runt.
Puss
Bok 1 - check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0