Full rulle!

Gud vad mycket jag har att göra.
Igår var det från Bollnäs på morgonen till Järvsö och vara hundvakt, sen leta nån som kunde skjutsa mig till bussen så jag kunde åka till Delsbo och vara barnvakt. Full fart hela dan.
Idag är det samma princip.
Först Ljusdal och körskolan, sen Hudik och träffa finaste Elin och sen till Delsbo och vara barnvakt. Hur jag ska hinna med allt är en gåta. Men de märks!
Torsdag är inte lika stressigt men det är ändå en del att göra.
Ska till körskolan, sen klippa mig och sen till Bollnäs och umgås med älskling innan han åker ifrån mig över helgen:(
Men nu måste jag skynda mig så jag är klar att åka till Ljusdal.
PUSS
Akta er!

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Awesomeeeeeeeeeeeeeee Mathias är också på ;)

Ska bara säga att ni ska med också, men kan jag göra lite längre fram när vi ser hur det går ;) Men börja spara :;D<3

2011-07-29 @ 14:03:36
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0