Gävle and no zumba

Blev bara Gävle idag, skippade zumban. Latheten tog över. Eller ja tröttheten.
Hur som helst har det varit jättetrevligt i Gävle :)
Dock blev vi välkomnade av världens skyfall, åska och blixtrar rakt ovanför oss.
Men vi hade trevligt iallafall.
Hämtade ut biljetterna för fredag, längtar som sjutton till att se den! Kommer dö dock.
Råkade ju även köpa en klänning och 3 böcker (3 för 100, vem kan mostå det?)
Det betyder att jag har köpt 6 böcker för 120 kr sen i fredags. Inte dåligt. Visserligen pocket, men fortfarande inte dåligt. Dock finns det en pocket jag fortfarande vill köpa, Scar Tissue av Red Hot Chili Peppers sångare . Måste ta och införskaffa mig den nått tag.
Upptäckte även att jag har en del bilder från mobilen som jag inte hade lagt in på datorn så kanske lägger upp några på bloggen en annan dag ^^
Nu ska jag duscha och sen kolla på förhäxad tror jag :)
Puss
Köpte dessa tre för 100 kr :) True blood ^^
Köpte den här klänningen :) får bli bättre bild en annan dag ^^
Denna bok vill jag ha <3

Kommentarer
Postat av: linnéa

HAR DU LÄST TRUE BLOOD? DOM ÄR SÅ BRA!!! :D

överexalterad

Haha jag köpte mina i Gävle jag också! (böckerna)

2011-07-12 @ 19:12:19
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Sara

Köp "Scar Tissue" på engelska i så fall, den svenska översättningen är inte så bra, så det förstör boken lite. :)

2011-07-12 @ 19:22:29
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0