Gävle & zumba

Idag ska jag till Gävle med Rebecca och Hanna :)
Vi ska hämta ut våra biljetter till Harry Potter och dödsrelikerna del 2. 
På fredag smäller det.
Då ser vi sista filmen.
BUHU!
Aja, jag gnällde massa över det igår, låter bli med det idag.
När vi kommer tillbaka från Gävle ska vi gå och köra lite zumba på karlslund ^^
Se om de e nå kul :)
Hursomhelst så blir det nog en bra dag.
Jag är lite sur dock, för jag skulle gå in på studera igår och ta bort ett program från min ansökan, tro på fan att det inte gick.. Så jag ringde och prata med dom idag och tro på faaaaaan att det inte går att ändra nånting alls...
Nu får alla hålla extra många tummar för att jag kommer in på mitt förstahandsval eller att jag inte kommer in på mitt andrahandsval. Bara att hålla tummarna helt enkelt. SÅ HÅLL TUMMARNA.
På torsdag/fredag får jag iaf veta prelimnära, och då är det som sagt bara att hoppas.
Jag vill vill vill komma in på Juridik! inte psykolog.
IIIIIH!
Aja, nu ska jag göra mig redo för att åka till Gävle med bruuudarna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0