Grillat & massvis med böcker!

Halloj i stugan!
Befinner mig i Järvsö med älskling.
Vi ska fira att min låtsaspappa fyller åt på måndag och snart blir det grillat :)
Sen blir det även tårta ^^.
Mumsigt med andra ord!
Tidigare idag var jag, älskling och mamma till Ljusdal på "marknaden" som är där.
Extremt liiiiten marknad men jag lyckas ju alltid hitta en massa saker ändå ;)
Dels så hade jag ju lagt undan en klocka som jag var och hämtade idag :) Fiiiiin <3
Sen på marknaden så var det en snubbe med masssssssvis av böcker (gamla, underbara ungdomsböcker <3)
Så det slutade med att jag köpte 12 ungdomsböcker (A).
Visserligen läser man ut dom på typ nån timma men nörd som jag är så älskar jag att ha en massa äldre ungdomsböcker i bokhyllan.
Det blev 11 Kittyböcker och 1 Tre deckare bok. Så fina de kommer vara i min bokhylla bland alla mina andra Kittyböcker :) <3333333
Im happy happy!
Inte varje dag man får tag i en massa gamla böcker som man inte läst :)
Jag är nördig, I know. Men thats who I am! :D
Nu ska jag ta fram lite vinglas och hjälpa till :)
PUSS
Älskling, jag och min nya klocka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0