Harry Potter - end of an era

Jag insåg just hur mycket jag kommer gråta när jag ser sista Harry Potter filmen.
Inte bara för att den kommer vara sorglig och jag vet vad som händer utan för att det är just den sista.
Jag har växt upp med Harry Potter.
Jag såg den första filmen, fick boken och sen var jag fast.
Jag har läst alla böcker hur många gånger som helst och jag tycker fortfarande dom är lika bra, lika roliga och karaktärerna är så underbara.
Harry Potters värld är den värld jag vill leva i.
När jag fyllde 11 önskade jag så starkt att jag skulle få det där brevet, fast det aldrig kom. Kanske min uggla flög vilse?
Hur som helst har jag ingen som helst aning om hur jag ska överleva slutet på den är epoken.
Harry Potter epoken.
Större delen av mitt liv.
Jag älskar Harry Potter och hans värld.
Nu är det snart slut och jag vet att jag kommer troligen gråta mig igenom hela sista filmen.
Det kommer göra ont i mig.
Bara att lyssna på det här får mig att gråta. Hur ska jag klara att se filmen???

Kommentarer
Postat av: linnéa

SLUTA! du skriver så sant och så sorgligt!



"Hur som helst har jag ingen som helst aning om hur jag ska överleva slutet på den är epoken.

Harry Potter epoken.

Större delen av mitt liv.

Jag älskar Harry Potter och hans värld."



jag kommer också gråta :( ska se den på onsdag, tur att det kommer vara mörkt i salongen..

2011-07-11 @ 20:35:50
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: linnéa

sv: ja! kommer vara samma när man läst ut sista eragon! :/ :(

2011-07-11 @ 21:21:14
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0