Harry Potter - it is time

Idag ska jag se sista Harry Potter med Olof, Brian, Rebecca och Hanna. Jag tror jag kommer dö.
Eller åtminstonde gråta sönder lite.
Men jag ser framemot att se den ändå, har bara hört bra saker om den.
Det ska vara den bästa filmen av alla, så jag hoppas verkligen det.
Kommer vara episkt.
Hursomhelst.
Uni-antagningen gick ju bra mycket sämre än förväntat.
Kom iallafall in på en kurs.
Har dock sökt fler, fast med sen anmälan.
Får hoppas jag kommer in på nån mer kurs iallafall, annars blir det en lång termin med lite att göra.
Men jag är rätt sur/arg/ledsen/besviken på att jag inte kom in på direkt nånting.
Men jag shoppade iallafall en hel del i Hudik med mamma och Ingrid igår.
Blev 3 tshirtar, 1 linne, 1 jacka och strumpor. Riktigt nöjd är jag.
Får se om jag råkar tröstshoppa nånting idag i Gävle innan bion också.
Ska försöka lägga upp lite bilder på kläderna sen, men nu orkar jag inte.
Puss
Slutet är nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0