Helgens planer

Helgen ser ut att bli ganska okej.
Ska åka och vara barnvakt hela helgen, med undantag för lördagkväll.
Då ska jag dra till Hudik och umgås med dom bästa hos Elin :) <3
Så får iallafall lite liv i helgen.
Kommer sakna älskling en massa dock eftersom han befinner sig i Uppsala och ska bara festa och spela.
Förövrigt beställde jag just hem de 10 första trueblood böckerna på engelska.
386 kr fattigare med andra ord.
Men jag ville ha dom.
Så lika bra att köpa dom ju!
MEN nu har jag köpförbud ett tag framöver. 
Måste ju leva i Augusti också.
Inte säkert jag kan barnvakta en massa då.
Men nu ska jag strax bege mig av för att göra just det.
Så PUSS!!
Håller på med den sista av dom här tre nu. Får se när mina på engelska kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0