I wanna love you like I've never been hurt before

Tiden går fort.
Dagarna bara springer förbi.
Var barnvakt i helgen igen, tjänade några kronor :) Alltid nått ^^
Idag har jag haft dubbellektion med körskolan, så körde en massa imorse. Höger, vänster, vänster, höger, bromsa, stanna, titta, allt sånt där crap. Skitjobbigt. Mycket att tänka på.
Plus att det går 12093481209479328 gånger lättare att växla på körskolans bil än på mammas, så jag får i fel växel. Men jag kom in i det rätt bra ändå för att inte ha kört med körskolan på över 1 år :)
Efter det åkte jag till Bollnäs och nu sitter jag här i min ensamhet.
Ska gå till ICA snart, måste handla lite så jag överlever.
Ska ju trots allt vara här några dagar och jag måste ju äta.
Nu ska jag hitta på nått innan jag går och handlar.
Puss
Började för övrigt läsa den första av dom här igår. Vill ju nästan se serien igen (eller ja, kolla vidare.. gav ju upp efter en säsong xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0