Lördag

Igår var det Harry Potter.
Jag grät mig igenom iallafall halva filmen, och grät jag inte så skratta jag. Eller var nervös, eller spänd eller ja..
Sjukt bra film iallafall!
Dock saknade ju jag en del smågrejer från boken som jag hade hoppats på skulle vara med, men ja man kan ju inte få allt.
Idag ska jag åka till Delsbo igen och vara barnvakt :)
3e helgen irad, men det är rätt mysigt att vara med ungarna ändå.
Köpte visst en sjal igår också som jag tittade på i tisdags, men den var för att trösta mig lite.
Gårdagen var bra.
Dagen kommer nog vara helt okej :)
Lite tråkigt att jag inte hinner träffa baby så mycket på veckorna eftersom han jobbar, men så är livet antar jag.
Vet inte om jag sagt det redan, men Älskling har fått tag i en 3a så nu ska jag flytta in med honom <3
AWESOME.
Sjukt niiiice lägenhet också. 2 badrum, 2 walk-in closets, stort vardagsrum och stor säng kommer vi ha! epic.
Plus att jag är fetttttttt taggad på att inreda lite :)
Kommer vara så kul!
Men nu ska jag ta tag i livet innan jag åker till Delsbo.
Puss
babybabes <3

Kommentarer
Postat av: D-man

grattis! Låter hur underbart som helst ju:o

2011-07-17 @ 10:18:29
Postat av: Anna

Sv: Hihi synd jag inte fick nån bättre bild på mig som blondie, för jag kommer nog aldrig vara det igen! Fast det är klart, med mig vet man ju aldrig :S

Hahaha jaa, lite sega kanske, men Jocke kunde väl inte bestämma sig! Men tack iaf :D:D:D <33333333333



Btw, Olof ser ut som en liten bonde på den bilden :3

2011-07-18 @ 15:34:46
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0