Scary shit.

Hittade just ett väldigt läskigt program på 3an.
"The hunks"
10 singelkiller flyttar in i ett hus och är allmänt hunkiga. Det skrämmer mig.
Sex, fester, träna, spänna sig, flexa muskler, ragga, fixa sig med så mycket produkter det går osv.
Typ big brother fast utan tjejer i huset. Killarna får leta reda på brudar ute på fester.
Riktigt riktigt läskigt.
Jag är rädd och kommer garanterat drömma mardrömmar.
Något annat jag kommer drömma mardrömmar om är mina betyg.
Ett antal timmar kvar. Men mindre än ett dygn.
Hur ska det här gå?
15.45 avgörs mycket.
Och det avgör garanterat om jag imorrn kväll på tranan kommer fira eller dränka mina sorger.
Så imorrn kl 15.45 håller alla tummarna för mig, tänker på mig eller liknande!
Kanske ska tvinga mamma att kolla åt mig? x)
Aja, jag får oroa mig imorrn.
Nu ska jag kolla lite på tv och sen sova :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0