Sleepyhead.

Försov mig rätt bra imorse så jag fick springa upp, slänga på mig kläderna och springa till tåget.
Hann gjorde jag iallafall.
Satt på körskolan typ 1½ timme och höll på med trafikteori, klarade av fas A iallafall :) alltid nått ^^
Nu är jag i Bollnäs igen och ska väl mest ta det lungt tills det är dags att göra sig iordning för Tranan ikväll :P
Blir dock en lugn kväll eftersom (tror?) jag ska till Hudik med mamma imorrn plus att Olof börjar 9 imorrn så.
Har väldigt lugna dagar annars, gör inte mycket. 
Ska försöka göra nått vettigt av mitt liv nått tag också ^^
Men nu se på mer Förhäxad, är ju sååå spännande ;D
Puss
AnnaBanana! :) Saknar dig! <3
Lillebror med min studentmössa ^^ <3
Lillasyster med min studentmössa ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0