17/6

Har ju som sagt inte haft internet och har därmed inte kunnat uppdatera.
Har hunnit med att ta studenten iallafall :) Riktigt skönt!
Kul som fan var det och är faktiskt rätt taggad på sommar och sen att börja Universitet (om jag nu kommer in)
Har varit några partydagar senaste tiden men nu är det mest lugnt ett tag känns det som.
Imorgon ska jag ha min studentskiva och det blir typ 37 st som kommer. Riktigt roligt! Massa släkt man har.
Idag blir det nog rätt lugnt också, ska ställa iordning på bygdegården i Hybo inför imorrn senare ikväll.
Får se vad livet har att bjuda på ^^
Stuuudenten!
Jag, Rebecca och Hanna :D TAGGAD!
Jag hade liiiiite saker runt halsen :D och två skyltar hade jag också ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: JAA! Det blir nästa projekt alltså! Vi kan göra det under P&L-veckan eftersom jag ändå inte kommer iväg dit.

2011-06-18 @ 22:11:34
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0