Alltså sjuk kväll igen :o

Whats up med dom sjukt kvällarna i Bollnäs den här veckan?
Kommer ut från "förfesten" (vi spelade kort, och jag vann^^) och en kompis kommer springde och säger "Kan jag få låna en mobil, det är någon som håller dö typ!" Jag lånar ut min mobil, hon ringer 112 och jag springer typ med för att se vad som pågår. Det sitter typ 4 st pers vid ett av borden ute på gården och en av dom blöder som fan.
Ser en polisbil åka förbi, så jag springer och stoppar dom.
Sen var det lite hullerombuller en stund innan jag kunde gå eftersom jag ändå inte sett nått.
Då drog vi vidare mot sport-in där det typ sög och var inget folk.
Blev övertalad att gå till terassen, och blev en lång och spännande promenad dit. Eller nått x)
Väl framme visade det sig att det var 100 kr inträde och dom skulle bara ha öppet en timme till så det var ovärt tyckte vi.
Vi fick åka häst & vagn tillbaka till stan (hur awesome liksom!?!) och sen gick vi på max.
Sen blev det massa prat och sånt innan man kom i säng nån gång vid halv3-3?
Idag åt vi beast picknick-frukost och nu håller man på tagga om för ytterligare en utekväll! Hoppas dock på att slippa polisen xD
Nu ska jag käka :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0