Men nu är jag tillbaka!

Ja, jag kommer väl vara tillbaka ett tag iallafall :)
Har nu flyttat ut ur lägenheten i Bollnäs, dumpat saker hos farmor och är därmed officiell Vålsjö-bo igen.
Det känns skönt att ha kommit ifrån Bollnäs faktiskt (även om jag antagligen kommer spendera en hel del tid där i sommar ändå). Dock kanske Vålsjö inte är världens roligaste ställe att ha flyttat (tillbaka) till. Men det är ju bara över sommaren (i guess).
Jag hade min studentskiva i lördags, dock var jag världens sunkigaste människa eftersom jag vaknat på natten pga min helt underbara nacke som fuckade ur och höll mig vaken halva natten med så ont att jag spydde. Ungefär. Väldigt trevligt. Inte. Men jag tog mig dit efter många om och men och hade trots allt rätt trevligt :)
Fick en fin (blå!) salladsskål & salladsbestick, pengar, en digitalkamera och lite smycken :)
Så nu kanske det blir lite mer bilder här på bloggen iaf, dock inte nu :P
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0