No internet

Har inget internet, därav den dåliga uppdateringen.
Men senaste dagarna har varit riktigt mysiga och chilla.
Fredag & lördag var det party som gällde.
Söndag och måndag bara chill.
Tisdag bal(!!!!!)
Onsdag chill och plugga psykologi.
Idag tenta av psykologi.

Så det har varit rätt bra dagar när man ändå inte hade lust att sitta vid datorn en massa.
Balen var nice, alla var jättefina.
Lite tråkigt att vissa skulle vara packade redan på middagen och så, samt vara högljudda. Kan ju även säga att jag känner mig lite besviken på balen, trodde det skulle vara med "fint" liksom. Menmen, studentbalen är gjord! Kan knappt tro det!
Imorrn ska jag till Hudik och kika på Anna, Ell, Elin, Erik och alla fina som går i Hudik när dom tar studenten och sen på lördag ska jag åka till Sundsvall på studentskiva.
Sen blir det tillbaka till Bollnäs och festa på tills på tisdag då det är STUDENTEN för mig :D
Awesome.
Nu ska jag göra nått annat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0