Sommarlov.

Haha, jag är fett dålig på att uppdatera känner jag. Men har fan inget att skriva om egentligen.
Mitt sommarlov är rätt tråkigt, har ingenting att göra och sitter mest och glor in i en skärm eller kikar på nått annat.
Har flyttat ut ur lägenheten nu, städat ur och allt sånt är klart så är helt klar i Bollnäs nu. Fast senaste dagarna har jag varit där lite då och då för att umgås med Olof :)
Firade midsommar i Skattungbyn medd Olof och hans familj. Hade jättemysigt och trevligt :)
Träffade Lina och det var awesome!
Annars händer det väldigt lite i mitt liv.
I helgen ska jag iallafall vara barnvakt och tjäna några kronor.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, mer än ta det lugnt.
Hör av er om nån vill göra nått!
PUSS
Blommor jag fick på studentskivan :)
Olofs game-face ^^
Midsommar ^^
Sötaste Chicka!
Älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0