Torsdag 30 Juni

Igår var jag på tranan, vilket var nice men jäääävligt varmt. Älskar dock när DJen spelar alla låtar man önskar ^^
Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och sökt sommarjobb, man kan ju hoppas att man får nått iallafall :) Sen har jag stekt på stranden med Olof och blivit iallafall liiiiiiiite brun ^^
Sen åt vi lite glass och gick hem :)
Nu ska Olof strax gå till jobbet och lämna mig åt mitt öde tills han slutar. Vet inte vad jag ska hitta på.
Jag orkar inte med nå mer sol just nu och det är drygt att bara inte göra nånting. Men det visar sig ^^
Ta en dusch ska jag nog iaf ^^ Blev ju iknuffad av Olof så har tagit mitt första dopp idag också xp kallt, men det blev rätt skönt eftersom man typ dog av värmen.
PUSS
Hängde med dom här två snyggingarna på arbetsförmedlingen ^^ Hade askul ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0