Trött tjej!

Fick kliva upp tidigt imorse för att det var information om studenten kl 0800 i aulan. Bra att veta vad som händer då liksom.
Sen skulle jag till kiropraktorn kl 10 vilket var helt värt som vanligt. Jävlar vad min rygg knäckte alltså. Nu skulle jag ta uppehåll över sommaren och sen får vi se hur det blir till hösten, se vart jag bor osv.
Sen gick jag tillbaka till skolan och käkade med Anna, Rebecca, Hanna och Emma.
Satt kvar rätt länge och pratade, sen gick jag hem och gjorde iordning för att tvätta.
Nu håller jag alltså på att tvätta och har även städat lite samt diskat. Duktig hemmafru liksom (Y)
Poppar även lite Winnerbäck <3 i högtalarna med öppet fönster. Solen har kommit fram också efter en mulen förmiddag. Kan bli en riktigt fin eftermiddag/kväll ändå!
Vid 16.30 kommer Anna och då måste jag ha köpt hårfärg.
Vid 17.00 tiden kommer Elin också :)
Så vi ska färga mitt hår, ta det lite lugnt, umgås och göra oss redo för utgång ikväll! Käka 20.30 och sen dansa, dansa och mer dansa! :D
Nu ska jag fortsätta med mitt tvättande och poppande ^^
PUSS
Så fint väder vi hade i Sthlm!
Här har vi söt-Rebbe på färjan över till Grönan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0