7 of 11

Fy fan vad jag inte orkar mer nu. Tror min sjuka från förra veckan håller på ta om. KUL när man är mitt i mock-exams veckan.. :( Orkar inte tänka. Så jävla slut i huvudet. Jag kommer fan inte orka plugga nån jävla historia ikväll.. mitt huvud vill inte alls. Mos mos mos är det enda som finns där. Kul att jag måste tvätta ikväll också.. USCH.
Ge mig lite ork. Hoppas att en kvälls vila och en god natts sömn gör mig piggare till historia proven imorrn.
Tror iallafall att svenskan idag gick rätt okej och faktiskt tror jag biologin imorse gick bra också. Åtminstonde gick det inte som matten igår :P
Så less är jag.

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHA, skönt att vi körde samma pose idag!!

2011-03-15 @ 17:48:53
URL: http://evelinavonseth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0