9 of 11

Har nu gjort 9 prov av 11 denna vecka. Min hjärna känner av det. Jag är väldigt glad att jag inte har Historia HL för då hade jag skrivit 3 prov istället för 2 idag och det hade dödat mig. Och nu har jag inget prov igen förrän imorrn eftermiddag vid 12.30 och då är det engelska. Vilket också är det enda provet jag har imorrn. SKÖNT! sen har jag ett på fredag och sen är jag klaaar.

Blev även klar med min trailer idag, otroligt skönt. Nu ska jag bara skriva klart min uppsats och sen fixa ett omslag till filmen så är allt klart (som jag ska göra. Eller omslaget ska alla göra). Tänkte vara klar med omslaget på fredag och uppsatsen på måndag. Riktigt skönt.
Ikväll ska jag bara ta det lugn. kanske skriva lite CAS men det får vi se. BORDE men vi får se.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0