Awesooome

Min telefon audition med Furuvik gick aweeesome. Gick direkt vidare till sista urvalsgrejen. Så den 22/3 ska jag till furuvik och träffa lite folk och prata osv för att dom ska kunna "lära känna mig bättre". Kommer vara mer nervös för det än telefongrejen. Lääääskigt. Men dom lät snälla så hoppas på att det ska gå bra.
Nu sitter jag hemma i Bollnäs, har precis bokat biljetter till Uppsala och imorrn ska vi förhoppningsvis boka en kryssning. Den här veckan blev trots allt inte heldålig. Trots inställda möten med lekkompisar så fick jag ju iallafall en ny dator och ska troligen få boka en kryssning imorrn. Det är helt okej måste jag säga.
Bjuder på en fett awesome bild jag knäppte med min nya inbygga webbcam :D (jag vet att typ alla haft det i 58437587438 år, men jag har inte det, okej?!) jag ser ut som en gammal tant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0